Hohe Wand Osterhasi 160m (7-); Totenköpfl mix 180m (7+)

2017_04_02_Hohe_Wand_Osterhasi_160m_7-_Totenköpfl_mix_180m_7+_014.JPG
Vasárnap reggel öten érkeztünk a Hohe Wand parkolójába. Gyors pakolás, útválasztás és már indultunk is a meredek ösvényen. A fal alá érve csapatunk ketté vált, Ádám, Bónis és Louis a Steinbockalarm kötélhosszait szemelték ki, mi Aszuval a Totenköpfl Wand lehetőségeiből válogattunk.

Aszu téli felkészülését egy kellemetlen sérülés hátráltatta, majd a termes mászóméterek hiányát még influenzával is súlyosbította, ezért egy formába hozó mozgást terveztünk két laza úttal. Első választásunk a párosunk által már sokszor teljesített Osterhazi 160 métere volt. Könnyű, gyors mászás masszív kövön, szép mozdulatsorokkal.

Ereszkedés után kis kaja, folyadékpótlás, majd nekivágtunk a második feladatnak. Egyenes vonalban céloztuk meg a fal tetejét négy út kötélhosszaiból válogatva. Itt már lábadozó barátom kedvéért két nehezebb, 7+ os szakaszt is becsempésztem a vonalvezetésbe. A 180 métert könnyedén, jó tempóban, laza, erőlködés-mentes mászással teljesítettük.

Egész nap igazi nyári időnk volt égető napsütéssel, melynek hatása délutánra már érezhető és látható volt szabadon lévő bőrfelületeinken.

Attila

Hohe Wand Osterhasi 160m (7-); Totenköpfl mix 180m (7+)

Peilstein

A téli felkészülés alatt abban egyeztünk meg többen is, hogy idén nagyobb hangsúlyt fektetünk az…

Hohe Wand Steinbockalarm 245m (7-)

Régóta játszottam a gondolattal, hogy kipróbáljam a falmászást. Ezért 2016 júniusában a gondolat cselekedetté alakult…