Hohe Wand Zukunftsweiser 195 m (7+)

Egy hónapja nem jutottam ki sziklára, így már éppen ideje volt mászni egyet. Hétvégére napos időt jósoltak, tehát nem volt semmi indok arra, hogy otthon maradjunk.

A Zukunftsweiser 7+-os utat választottuk. Nem is lett volna vele gond, ha a csütörtöki boulder edzésen nem szabjuk szét magunkat és az időjárás is teljesíti a beígérteket. Egy nap pihenő kevésnek bizonyult. A napot csak az utolsó hosszban láttuk, kb 5percig. Igaz a völgyet is csak alig-alig. Egy új élménnyel lettem gazdagabb, mászás ködben, 4C°-ban. Testünk fáradt volt, a cipő közel sem úgy tapadt, mint nyáron, egy-egy gyorsan helyezett lépésnél koppant. Mivel a lépésre nem igen tudtunk számítani, többet dolgozott a kéz, hamarabb el is durrant. Az elölmászó biztosítása közben kihültünk, ezért a másodmászások mindig kézlehelgetéssel voltak fűszerezve, de az elölmászós szakasz legalább bemelegedve történt. Fázni nem fáztunk, mert nem volt szél csak a felszálló áramlatok, úgy mint nyáron, csak nem olyan erővel. Azért jól esett a kiszállónál zoknit és cipőt húzni.

Összességében jó mászás volt, nem olyan, mint melegben, de az nem baj.

Hohe Wand Zukunftsweiser 195 m (7+)

Hasznos linkek

Hohe Wand Der alte Wolf 185 m (7-)

Hétfő este úgy döntöttünk Attilával, hogy kihasználjuk az előrejelzés által jósolt jó időt.

Kleiner Göller (1620m)

Áron eredetileg a soproni hegységben akart valamit alkotni, de rábeszéltem, hogy jobb lesz neki egy…