Adlitzgraben

Reggel ébredés után, mikor megláttam a ködöt az ablak túloldalán, nem sok kedvem volt mászni menni, azonban Adlitzgraben ismét bizonyított!

Igaz, hogy megkezdtük már a téli időszakban a felkészülést a következő szezonra, de a melegebb, napsütéses időjárást mindig ki kell használni egy déli/dél-keleti fekvésű sziklafalon, ezért is indultunk ma Adlitz lyukacsos, áthajló tömbjei alá. Az oda vezető úton folyamatosan ködbe burkolózott tájakon hasítottunk át, majd ahogy egyre jobban emelkedtünk felfelé, úgy kezdett el tisztulni az idő is. Célunktól 1-2 km-re már a nap is elő-előbukkant, megérkezésünket pedig szikrázó fényáradat fogadta. A bemelegítés megkezdéséhez, a Spielplatz szektorhoz ballagtunk fel, itt még az árnyékban szükség volt a pehelykabátokra, és a pad is vizes volt az éjszaka lecsapódott párától. Hamar bemelegedtünk, az első mászás után már a kezünk és az ujjaink is átforrósodtak. Az egyre erősebb napsütés nagyon kellemessé tette a mászásainkat, Ati többször is említette mennyire komfortosan érzi magát az Adlitzi 6-os nehézségi fokozatban, ezt bizonyítandó ki is mászta a Traum ewiger Finsternis 6+ nevű gyönyörű utat. Attilával sorra vettünk pár klasszikus utat a Lari Fari tömbön, bár a szektor névadó útjára nem kerülhetett sor, mert Attila szavaival élve „egész nap benne laktak”! Szép számmal jelentek meg a környező városokból a helyi mászók, akik szintén tudták, hogy ma nem tesznek rossz lóra, ha ide jönnek.

Napunkat kellemes levezető mászásokkal zártuk, miután lebukott a nap a hegyek mögött és megérkezett a völgybe az egyre hűvösebb levegő, összecsomagoltunk és haza indultunk.

Adlitzgraben

Kletterhalle Wien

A nyirkos, hideg idő beköszöntével a sziklafalakat a mászó termek plasztik fogásaira cseréltük.

Hétvégén ismét a Kletterhalle Wien falain játszottunk.